• Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла

Як перевірити, чи правильно підключений комп’ютер до мережі

1. Для початку, переконайтеся, що кабель підключений до комп’ютера, в іншому випадку, при натисканні на відповідну іконку на панелі завдань, ви отримаєте повідомлення:

переконайтесь, що кабель підключений до комп’ютера

2. Також необхідно перевірити, чи включено з’єднання в мережевих підключеннях в налаштуваннях. Заходимо в Центр управління мережами і загальним доступом.

заходимо в Центр управління мережами і загальним доступом

3. Далі у верхньому лівому кутку заходимо в Зміну параметрів адаптера.

заходимо в Зміну параметрів адаптера

4. Вибираємо підключення для мережевого адаптера, до якого приєднаний кабель нашої мережі. Переконайтеся, що з’єднання включено, якщо ні – увімкніть його. По обраному мережевому підключенню натискаємо правою кнопкою миші.

вибираємо підключення для мережевого адаптера, натискаючи праву кнопку миші

5. Натискаємо на Включити.

натискаємо на Включити

6. Якщо ви замінили комп’ютер або мережевий адаптер, тоді вам необхідно подзвонити в службу технічної підтримки і повідомити нову MAC-адресу пристрою. Для визначення MAC-адреси мережевої карти знову натискаємо правою кнопкою миші по обраному мережевому підключенню.

при заміні пристроїв дзвонимо в службу техпідтримки, повідомляємо MAC-адресу

7. Натискаємо на Стан.

натискаємо на Стан

8. Далі обираємо Відомості.

далі обираємо Відомості

9. Повідомте фізичну адресу (МАС) вашого мережевого пристрою службі технічної підтримки.

повідомте MAC мережевого пристрою

10. Далі потрібно перевірити, чи отримали ви IP-адресу. Якщо ви не отримали IP-адресу, зателефонуйте в службу підтримки для вирішення цього питання. Якщо виконані всі умови, ви правильно підключені до мережі.

перевірьте чи отримати IP-адресу