Менеджер у Центр Обслуговування Абонентів | Володимир-Волинський

Менеджер у Центр Обслуговування Абонентів

Мережа Ланет – це компанія з більш ніж 10-річним досвідом надання послуг інтернет та кабельного телебачення, яка представлена в 15...

Менеджер у Центр Обслуговування Абонентів

Що потрібно буде робити:

  • Зустрічати відвідувачів офісу і забезпечувати сервіс;
  • Надавати консультацію клієнтам компанії у Центрі обслуговування абонентів;
  • Приймати та реєструвати вхідну та вихідну кореспонденцію;
  • Працювати з електронною поштою.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітну плату (ставка + бонуси);
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;
  • Оплачуване навчання;
  • Дружній колектив.

Графік роботи: Пн-Пт 09:00 - 18:00, Сб 10:00 - 15:00 (позмінно, через суботу).

Менеджер Центру обслуговування абонентів компанії Мережа Ланет – це людина, яка вільно володіє українською та російською мовами, вміє знайти спільну мову з будь-яким клієнтом, стресостійка, доброзичлива, здатна швидко навчатися. Ми зацікавлені в кандидаті, який володіє ПК на рівні впевненого користувача, орієнтується у технічній інформації, яка використовується в роботі провайдера.

Додатковою перевагою буде досвід роботи на подібній посаді в телекомунікаційній галузі чи освіта в області телекомунікацій (знання принципів побудови мережі TCP / IP, роботи протоколів dhcp, tcp), навички налаштування мережевого з'єднання в системах Windows, знання популярних поштових клієнтів.

Чекаємо на ваші резюме з позначкою «менеджер Центру обслуговування абонентів» за електронною адресою: hr@lanet.ua.