Спроба монополізації інформаційного простору | Київ

Спроба монополізації інформаційного простору

«Українські канали з 1 січня стануть платними» — такий або подібні заголовки наші абоненти вже напевно бачили в новинних стрічках.

Спроба монополізації інформаційного простору

Дійсно, згідно пролобійованому олігархічними медіагрупами Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо уточнення умов розповсюдження програм телерадіоорганізацій у складі універсальної програмної послуги), з нового року телеканали отримують право вимагати від операторів платного телебачення плату за доступ кожного окремого абонента до цих трансляцій.

Медіагрупи «1+1 Media», «StarLightMedia», «Inter Media Group» та «Медіа Група Україна» намагаються втручатися в господарську діяльність компаній-провайдерів, вимагаючи обов'язкового розміщення всіх своїх каналів у відкритому соціальному пакеті, при цьому забороняючи стягувати додаткову плату з абонента. Такий контроль наповнення соціального пакету — спроба остаточної монополізації інформаційного простору за рахунок витіснення з нього каналів інших мовників.

Медіагрупи продовжують нав'язувати кабальні умови, шантажуючи провайдерів багаторазовим підвищенням цін, у разі неукладення договорів на ультимативних умовах до кінця грудня. Ряд загальних положень і можливих сценаріїв розвитку подій вже опубліковані в ЗМІ.

На ці події вже відреагували провайдери Одеси.

Провайдери Києва продовжують вести переговори з медіагрупами, але поки важко сказати, чим це закінчиться і як вплине на споживачів послуг. Слідкуйте за розвитком ситуації в наших новинах.