Подальша робота Мережі Ланет під час карантину

Зміни в роботі працівників монтажної та ремонтної служби в умовах посилення карантинних заходів

Подальша робота Мережі Ланет під час карантину

У зв'язку з продовженням карантину до 24 квітня 2020 року з метою запобігання поширенню коронавірусу, наша компанія переглянула порядок надання монтажних та ремонтних послуг співробітниками Мережі Ланет. Ми вважаємо, що дотримання правил гігієни та вимог щодо взаємодії людей під час пандемії COVID-19 — запорука ефективної боротьби з коронавірусною інфекцією.

Раніше ми повідомляли про те, що компанія забезпечила співробітників засобами індивідуального захисту. Наразі ми налагоджуємо процес додаткового забезпечення співробітників костюмами спецзахисту, щоб мати змогу виконувати найважливіші роботи навіть в умовах посилення обмежувальних заходів.

Піклуючись про дійсних та нових абонентів, а також з метою захисту працівників компанії, відсьогодні і до завершення карантину Мережа Ланет запроваджує тимчасові спеціальні правила проведення монтажно-ремонтних робіт:

  • Перед візитом майстра замовник буде попереджений щодо необхідності провітрити приміщення, у якому планується виконання замовлених робіт.
  • Під час безпосереднього виконання робіт у кімнаті можуть знаходитись не більше 2 людей: майстер (працівник компанії) та сам замовник.
  • Дистанція з майстром — щонайменше 2 м.
  • Майстер може відмовити в проведенні робіт, якщо у абонента або інших осіб, присутніх у квартирі, будуть очевидні ознаки хвороби (кашель, нежить, лихоманка тощо).
  • Замовник повинен надягти маску та не знімати її протягом усього візиту майстра. Якщо ця рекомендація не буде дотримана, працівник Мережі Ланет може відмовитись надавати послугу підключення або ремонту.

Порядок проведення робіт під час підключення Інтернету та ТБ:

  • Майстер прокладе кабель до квартири, зробивши отвір в стіні, просуне крізь нього кабель, виконає його обтиск. Абонент самостійно повинен під’єднати проведений та обтиснутий кабель до роутера, телевізора або тюнера та здійснити відповідні налаштування.
  • У випадку, коли необхідно переналаштувати роутер, майстер може спробувати підключитися за допомогою телефону до роутера абонента та виконати налаштування за межами квартири.
  • Ми попередньо налаштовуємо обладнання, яке замовив клієнт. Роутер, тюнер, кабель, CAM-модуль або картку авторизації підключатиме самостійно, при цьому майстер консультуватиме, пояснюватиме, що і як потрібно зробити.
  • Монтажні роботи безпосередньо у квартирі абонента на період карантину виконуватись не будуть.
  • У випадку, якщо не вийшло виконати роботи таким чином, щоб запрацювала послуга, майстер може прийняти рішення зайти у квартиру, використовуючи засоби індивідуального захисту.
  • Заявки на підключення нових абонентів приймаються до 5 квітня 2020 року. Подальші заявки формуватимуться в чергу.

Порядок проведення робіт під час ремонту Інтернету та ТБ:

  • Усі роботи по налаштуванню обладнання або пристроїв абонента та монтажні роботи у квартирі під час карантину проводитися не будуть. Звернення, пов’язані з налаштуванням, будуть пріоритетно опрацьовуватися в телефонному режимі з наданням покрокових рекомендацій. Якщо в телефонному режимі вирішити їх не вдасться, то вони формуватимуться в чергу й опрацьовуватимуться після завершення карантину.
  • Не братимуться в роботу на період карантину та формуватимуться в чергу заявки зі скаргами на швидкість, якщо вона згідно зі speed-тестами в абонента напряму або через його пристрої вища за 30 Мбіт/с. Такі звернення будуть пріоритетно опрацьовуватися в телефонному режимі з наданням рекомендацій щодо налаштування. Якщо у такий спосіб розв’язати питання не вдасться, звернення формуватимуться в чергу й опрацьовуватимуться після завершення карантину.
  • Заявки, що передбачають надання нашого обладнання, будуть виконуватись так: майстер налаштовує пристрій в офісі, доставляє та передає з необхідними даними абонентові через двері, абонент самостійно підключає пристрій. Наш спеціаліст може проконсультувати абонента, не заходячи при цьому у квартиру. Заявки зі скаргами, що критично не впливають на надання послуги ТБ, формуватимуться в чергу та будуть опрацьовані після завершення карантину.
  • Налаштування роутера або ТВ-обладнання абонента виконуватиметься в телефонному режимі.
  • Заявки на ремонт кабелю (за умови його фізичного пошкодження) або заміну кабелю в квартирі абонента, підключення додаткового телеприймача будуть опрацьовані так: майстер в телефонному режимі уточнює деталі, доставляє кабель, патч-корд, сплітер тощо, виконує необхідні роботи за межами квартири, а роботи в квартирі абонент здійснює самостійно. При цьому майстер буде консультувати, пояснювати, що і як потрібно зробити.
  • На період карантину заявки на переключення абонентів зі 100 Мбіт/с на 1000 Мбіт/с швидкості не виконуватимуться та формуватимуться в чергу.
  • У випадку, коли не вийшло відновити послугу без візиту майстра в квартиру, він може ухвалити рішення зайти, використовуючи засоби індивідуального захисту.

Ці посилені заходи покликані максимально убезпечити як абонентів, так і персонал компанії, зменшуючи в рази вірогідність зараження та пов'язані з ним ризики. Це особливо важливо в умовах, коли населення країни потребує доступу до якісного Інтернету та ТБ для продуктивної віддаленої роботи та відпочинку. Тому просимо поставитись до нових правил з розумінням.

Також ви можете перевірити наявну швидкість підключення до мережі, скориставшись для цього зручним тестом швидкості Інтернету.

Акцентуємо вашу увагу: особиста відповідальність кожного — гарантія успішного подолання епідемії та відновлення звичного ритму життя.