Перевір скільки годин тримає твій ДБЖ
На мою поштову скриньку надходить багато спаму. Що з цим можна зробити?
На сервері мережі Lanet задіяний комплекс заходів, направлений на боротьбу з небажаними поштовими повідомленнями. Ви можете налаштувати свій поштовий клієнт для контролю потоку листів та боротьби зі спамом. Розглянуто на прикладі Outlook Express.
1. Щоб вказати умови для вхідних повідомлень в Outlook Express, зайдіть в меню Сервіс.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/16.png)
2. Потім виберіть Правила та оповіщення.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/26.png)
3. Створіть нове правило.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/36.png)
4. Виберіть Перевірка повідомлень після отримання.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/46.png)
5. Натисніть на Далі.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/55.png)
6. У наступному вікні виберіть умову містять <текст> в тексті або в полі “Тема”.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/65.png)
7. Потім натисніть на <текст> (Крок 2).
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/75.png)
8. Тут ви вказуєте перелік слів, які повинна містити тема листа або текст повідомлення. Натисніть на Додати.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/84.png)
9. Підтвердіть список слів натисканням кнопки ОК.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/94.png)
10. Потім натисніть на Далі.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/103.png)
11. У наступному вікні ви задаєте дії для таких повідомлень. Наприклад, ви можете вказати програмі переміщувати небажані повідомлення в окрему папку, але ми радимо відзначати ці листи на видалення.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/112.png)
12. Натисніть на Далі.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/121.png)
13. Ви можете вказати винятки. Знову вибираєте Далі.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/131.png)
14. Задайте ім’я для правила, натисніть на Готово.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/spam/141.png)
Після цього ваш поштовий клієнт усі листи, які містять зазначені слова, буде помічати як «SPAM» та видаляти/переміщати. Ви можете в будь-який час повернутися до списку слів і доповнити його новими.