• Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла

Налаштування та ремонт Інтернету: як вирішити проблему з доступом до мережі

Кожен користувач Інтернету хоча б раз стикався з ситуацією, коли сильно погіршується або навіть зникає сигнал, і стає неможливим працювати в мережі. У цій статті розповідаємо, чому не працює Інтернет на комп'ютері та як його полагодити.

Проблеми з Інтернетом на стороні користувача

Близько 80% проблем з підключенням становлять неполадки на стороні користувача – це неправильні або збиті налаштування, віруси, несправне обладнання. Найчастіше з цим можна впоратися своїми силами.

Наводимо інструкцію, як полагодити Інтернет самостійно:

  • перезавантажте роутер і перевірте сигнал, якщо не з'явився – перезавантажте ноутбук або ПК;
  • спробуйте перепідключитися до Wi-Fi, якщо користуєтеся бездротовою локальною мережею;
  • проведіть діагностику підключення: клікніть на значок мережі та виберіть в меню «Діагностика неполадок» – система покаже причину поломки (наприклад, відмова DNS-сервера), і за можливості автоматично її виправить;
  • перевірте браузер – можливо, ви підчепили вірус, який збив налаштування браузера. Спробуйте відкрити знайомі сайти в іншому браузері, якщо замість сторінок побачите код помилки – дізнайтеся, що він означає, і якщо все нормально, почистіть браузер за допомогою спеціальної програми або перевстановіть його;
  • підключіться з іншого пристрою. Якщо вийшло, значить, проблема програмна, варто спробувати скинути налаштування мережі на першому гаджеті за допомогою спеціальної програми;
  • якщо зазвичай користуєтеся Wi-Fi, спробуйте підключитися безпосередньо через кабель Ethernet: якщо провідний Інтернет з'являється – причина в налаштуваннях роутера, зателефонуйте в техпідтримку та розкажіть про це. Можливо, вам відразу підкажуть спосіб вирішення проблеми;
  • зайдіть в «Диспетчер пристроїв». Якщо там немає мережевої карти – значить, вона вийшла з ладу, а якщо навпроти неї знак оклику - необхідно встановити драйвери. Це можна зробити як самостійно при наявності аналогічного досвіду, так і доручити завдання майстру за викликом;
  • перевірте кабелі. У випадку пошкодження конектора необхідно замінити його і зробити обтиск кабелю, але для цього необхідно знати схему розпіновки та мати відповідні інструменти. В іншому випадку зверніться до майстра. Якщо кабель пошкоджений через неправильне прокладання в квартирі, слід також викликати майстра. Якщо видимих ​​пошкоджень немає, але індикатор, куди підключається кабель, не горить, значить, є порушення в роботі кабелю, слід дзвонити в підтримку.

Причини неполадок на стороні провайдера

Причина неполадки може бути та на стороні провайдера – жодна компанія не застрахована від технічних поломок. Це можуть бути пошкоджені дроти, мережеве обладнання, яке вийшло з ладу, і навіть позапланові техроботи.

Проблеми з Інтернетом? Телефонуйте в техпідтримку!

Якщо ви не знаєте, чому Інтернет не працює, рекомендуємо відразу зателефонувати в службу технічної підтримки. До речі, цілодобова технічна підтримка – одна з переваг великих провайдерів. Однак ремонтні роботи вночі заборонені законодавством, тому будьте готові до того, що оператор просто проконсультує вас у телефонному режимі та допоможе вирішити проблему із з'єднанням, якщо вона на вашому стороні, а за необхідності призначить візит майстра в денний час.

Якщо причина проблем пов'язана із зараженням комп'ютерної техніки вірусами, поломкою особистого роутера або ПК, залишається тільки один варіант – звернутися в сторонні фірми, що надають комп'ютерну допомогу. Однак є й провайдери з власним комп'ютерним сервісом – це кращий і більш надійний варіант для вас як для абонента.

Ланет HELP – кваліфікована комп'ютерна допомога

Наші досвідчені майстри швидко та професійно вирішують завдання, з якими звертаються користувачі, від налаштування Інтернету до очищення пристрою від вірусів іі встановлення ПЗ.

У перелік послуг майстра Ланет HELP входить:

  • підключення домашнього Інтернету;
  • налаштування Інтернету на комп'ютері;
  • діагностика мережевого обладнання;
  • діагностика комп'ютерної техніки;
  • налаштування роутера або точки доступу;
  • налаштування мережевої карти;
  • перевірка ПК на віруси та їх усунення;
  • встановлення програмного забезпечення;
  • монтаж інтернет-розетки;
  • монтаж UTP-кабелю.

Для початку майстер проведе діагностику підключення та мережевого устаткування, щоб визначити джерело проблеми, а далі буде діяти за обставинами: замінить кабель Ethernet, заново зробить обтиск кабелю та заміну конектора, налаштує належним чином роутер, а за потреби проведе діагностику вашого комп'ютера та почистить його від вірусів.

Щоб замовити майстра додому в Києві, вам достатньо на сайті lanet.help залишити заявку або ж зателефонувати за вказаним номером телефону. Майстер приїде у зручний для вас час з усім необхідним для діагностики та ремонту Інтернету обладнанням.

У разі поломки роутера ви можете придбати пристрій в сервісі Ланет HELP, і майстер його для вас налаштує. За необхідності ви також можете замовити й інші послуги з арсеналу майстрів, наприклад, встановлення та налаштування мультимедійного ТВ-обладнання, різних додатків тощо.

Якщо у вас не вийшло самостійно налаштувати Інтернет, звертайтеся в Ланет HELP, майстри сервісу швидко та якісно допоможуть вирішити ваші проблеми з доступом до Інтернету.