Нова функція автозапуску кредитного періоду

Тестуємо новий функціонал автоматичного відкриття кредитного періоду для абонентів Мережі Ланет

Нова функція автозапуску кредитного періоду

У зв'язку з тим, що спеціальна функція Кредитний період вкрай популярна серед наших абонентів, ми вирішили зробити користування нею ще простішим.

Велика кількість користувачів періодично стикається з проблемою відсутності коштів на рахунку для старту нового періоду надання послуг. Тому в момент завершення попереднього періоду в користувача зникає доступу до Інтернету. І попри те, що налаштування мережі дозволяють мати доступ до ресурсів компанії для керування послугою та до усіх платіжних систем, все ж більшість ресурсів стають недоступними. Часто це призводить до неочікуваного припиненням сеансу користування. Особливо неприємні наслідки це має нині, коли багато людей змушені працювати дистанційно та перебувати регулярно на зв'язку.

Щоб мінімізувати такі ситуації та сприяти безперервному користуванню Інтернетом, ми реалізували додаткову опцію керуванням кредитним періодом. Відтепер він може запускатися автоматично та зберігати підключення до мережі навіть за відсутності достатнього балансу особового рахунку та без потреби якихось додаткових дій. Цей функціонал запускає кредитний період на 4 дні, за які абонент може в зручному режимі оплатити послугу.

Новий функціонал буде увімкнено автоматично. Безумовно, ця опція керована, і якщо ви не матимете бажання/потреби автоматично розпочинати кредитний період, її можна відключити у меню Рахунок в розділі Кредитний період в особистому кабінеті абонента Мережі Ланет.

Наразі опція активована для тестової вибірки користувачів для перевірки та виявлення можливих труднощів та недоліків. В разі успішного тестування функціонал буде поширено на усіх абонентів.

Будемо вдячні за відгук, адже це допомагає нам покращувати якість послуг, які ми надаємо.