Корпоративна політика Мережі Ланет у зв’язку з поширенням коронавірусу

У зв’язку з введенням низки обмежувальних заходів на території України, пов’язаних з поширенням коронавірусу, ми переглянули підхід до організації робочих процесів, аби зменшити ризики для співробітників та клієнтів компанії

Корпоративна політика Мережі Ланет у зв’язку з поширенням коронавірусу

Мережа Ланет вирішила вжити ряд превентивних заходів, спрямованих на зменшення кількості прямих контактів співробітників в офісі та по дорозі до нього, а також на зниження ризиків для наших абонентів.

Що змінилося в роботі з абонентами?

  • Центри обслуговування абонентів (ЦОА) тимчасово зупинили свою роботу на період до завершення офіційного карантину. Сподіваємося, що це не вплине на розв’язання питань, які можуть виникнути у наших клієнтів, адже ми й раніше працювали над тим, аби ви не витрачали час для відвідування ЦОА, та отримували вичерпні консультації дистанційно. Ви можете звернутися до цілодобової служби технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті, написати нам в онлайн-чат на сайті lanet.ua або в особистому кабінеті користувача, надіслати лист на info@lanet.ua, а також звернутися в особистих повідомленнях на офіційній сторінці Мережі Ланет у Facebook.
  • Підключення до Інтернету та кабельного телебачення нових абонентів наразі продовжується у звичайному режимі. Ми знаємо, наскільки важливо мати доступ до Інтернету та ТБ в умовах переходу на дистанційну роботу під час карантину. Водночас ми уважно слідкуємо за офіційними новинами та, у разі збільшення кількості інфікованих в конкретному населеному пункті, розглядаємо варіант тимчасового зупинення там підключення нових абонентів (якщо ситуація або обсяг обмежувальних заходів цього вимагатимуть). Рішення про це буде прийматися окремо з обов’язковим повідомленням на наших офіційних ресурсах.
  • Забезпечення засобами спецзахисту співробітників монтажного відділу, які займаються підключенням абонентів та ремонтом мережі.

Що змінилося для співробітників Мережі Ланет?

  • Впровадження дистанційної роботи у тих відділах, для яких це можливо. Ми розуміємо, наскільки важливо дотримуватися вимог щодо карантину, тому забезпечили співробітників всім необхідним для роботи з дому (техніка, додаткові підключення до Інтернету) та надали їм чіткі рекомендації з організації робочих процесів. Колеги продовжують підтримувати комунікацію в робочих месенджерах, за допомогою відеоконференцій та телефоном.
  • Впровадження режиму чергування для тих відділів, де дистанційна робота неможлива. Такі відділи працюють за правилом 25% завантаженості офісу — тобто на роботу одночасно виходить не більше ¼ колективу (залежно від розміру приміщення).
  • Забезпечення засобами спеціального захисту для тих колег, які повинні виходити на роботу (в першу чергу, це монтажники, які займаються підключенням нових абонентів та обслуговуванням мережі). Мова йде про захисні маски та спецреспіратори, тактичні захисні окуляри, які щільно прилягають до обличчя, рукавички, антисептики.
  • Прибирання офісних приміщень відбувається із використанням спецрозчинів для дезінфекції. Окрім того, компанія придбала прилади для санітарної обробки приміщень.
  • Пам’ятки з рекомендаціями МОЗ України на період карантину, а також з інформацією про вжиті компанією заходи, були надіслані усім співробітникам Мережі Ланет. Компанія використовує усі доступні способи захисту працівників, однак і кожен з нас особисто має подбати про своє здоров’я та здоров’я близьких.

Закликаємо ознайомитися із рекомендаціями щодо захисту від коронавірусу, а також з відповідями на поширені запитання на сайті https://covid19.com.ua/. Закликаємо вас читати тільки перевірені джерела інформації, адже інформаційна гігієна є не менш важливою, ніж миття рук.

Зі свого боку команда Мережі Ланет продовжує роботу, спрямовану на те, аби українці й надалі мали доступ до швидкісного Інтернету та якісного кабельного телебачення.