• Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла

На мою поштову скриньку надходить багато спаму. Що з цим можна зробити?

На сервері мережі Lanet задіяний комплекс заходів, направлений на боротьбу з небажаними поштовими повідомленнями. Ви можете налаштувати свій поштовий клієнт для контролю потоку листів та боротьби зі спамом. Розглянуто на прикладі Outlook Express.

1. Щоб вказати умови для вхідних повідомлень в Outlook Express, зайдіть в меню Сервіс.

меню Сервіс в Outlook Express

2. Потім виберіть Правила та оповіщення.

потім виберіть Правила та оповіщення

3. Створіть нове правило.

створіть нове правило

4. Виберіть Перевірка повідомлень після отримання.

виберіть Перевірка повідомлень після отримання

5. Натисніть на Далі.

натисніть на кнопку Далі

6. У наступному вікні виберіть умову містять <текст> в тексті або в полі “Тема”.

виберіть умову містять <текст> в тексті або в полі “Тема” src=

7. Потім натисніть на <текст> (Крок 2).

потім натисніть на <текст> (Крок 2)” src=

8. Тут ви вказуєте перелік слів, які повинна містити тема листа або текст повідомлення. Натисніть на Додати.

вказуємо тему листа або текст повідомлення” src=

9. Підтвердіть список слів натисканням кнопки ОК.

підтверджуємо дані. натискаючи OK” src=

10. Потім натисніть на Далі.

потім натискаємо Далі” src=

11. У наступному вікні ви задаєте дії для таких повідомлень. Наприклад, ви можете вказати програмі переміщувати небажані повідомлення в окрему папку, але ми радимо відзначати ці листи на видалення.

відзначаємо небажані повідомлення на видалення” src=

12. Натисніть на Далі.

потім знову натискаємо Далі” src=

13. Ви можете вказати винятки. Знову вибираєте Далі.

вказуємо винятки по листам, кнопка Далі” src=

14. Задайте ім’я для правила, натисніть на Готово.

задаємо ім’я для правила, натискаємо на Готово” src=

Після цього ваш поштовий клієнт усі листи, які містять зазначені слова, буде помічати як «SPAM» та видаляти/переміщати. Ви можете в будь-який час повернутися до списку слів і доповнити його новими.