0

На мою поштову скриньку надходить багато спаму. Що з цим можна зробити?

На сервері Мережі Ланет впроваджений комплекс заходів, спрямованих на боротьбу з небажаними поштовими повідомленнями. Ви можете налаштувати свій поштовий клієнт для контролю потоку листів та боротьби зі спамом. Розглянуто на прикладі Outlook Express.

1. Щоб зазначити умови для вхідних повідомлень в Outlook Express, зайдіть у меню Сервіс.

2. Потім виберіть Правила та оповіщення.

3. Створіть нове правило.

4. Виберіть пункт Перевірка повідомлень після отримання.

5. Натисніть Далі.

6. У наступному вікні виберіть умову містять <текст> у тексті або в полі «Тема».

7. Потім натисніть на <текст> (Крок 2).

8. Вкажіть перелік слів, які має містити тема листа або текст повідомлення, натисніть Додати.

9. Підтвердьте список слів натисканням кнопки ОК.

10. Натисніть Далі.

11. У наступному вікні задайте дії для таких повідомлень, наприклад, переміщати небажані повідомлення в окрему папку або видаляти їх.

12. Знову натисніть Далі.

13. За потреби зазначте винятки, потім знову виберіть Далі.

14. Задайте ім’я для правила та натисніть Готово.

Після цього ваш поштовий клієнт усі листи, які містять зазначені слова, буде помічати як спам і видаляти або переміщати. Ви можете в будь-який момент повернутися до списку слів і доповнити його новими.