Перевір скільки годин тримає твій ДБЖ
Як перевірити, чи правильно підключений комп’ютер до мережі
1. Для початку, переконайтеся, що кабель підключений до комп’ютера, в іншому випадку, при натисканні на відповідну іконку на панелі завдань, ви отримаєте повідомлення:
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/13.png)
2. Також необхідно перевірити, чи включено з’єднання в мережевих підключеннях в налаштуваннях. Заходимо в Центр управління мережами і загальним доступом.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/23.png)
3. Далі у верхньому лівому кутку заходимо в Зміну параметрів адаптера.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/33.png)
4. Вибираємо підключення для мережевого адаптера, до якого приєднаний кабель нашої мережі. Переконайтеся, що з’єднання включено, якщо ні – увімкніть його. По обраному мережевому підключенню натискаємо правою кнопкою миші.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/43.png)
5. Натискаємо на Включити.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/53.png)
6. Якщо ви замінили комп’ютер або мережевий адаптер, тоді вам необхідно подзвонити в службу технічної підтримки і повідомити нову MAC-адресу пристрою. Для визначення MAC-адреси мережевої карти знову натискаємо правою кнопкою миші по обраному мережевому підключенню.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/63.png)
7. Натискаємо на Стан.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/73.png)
8. Далі обираємо Відомості.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/83.png)
9. Повідомте фізичну адресу (МАС) вашого мережевого пристрою службі технічної підтримки.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/93.png)
10. Далі потрібно перевірити, чи отримали ви IP-адресу. Якщо ви не отримали IP-адресу, зателефонуйте в службу підтримки для вирішення цього питання. Якщо виконані всі умови, ви правильно підключені до мережі.
![](https://www.lanet.ua/static/assets/images/instructions/podklyucheniye-k-seti/102.png)