Otek та Мережа Ланет об’єднались

Otek та Мережа Ланет об’єднують зусилля для надання послуг під брендом «Мережа Ланет».

Otek та Мережа Ланет об’єднались

Шановні абоненти!

Раді повідомити, що відтепер користувачам Otek стануть доступними передові сервіси лідера гігабітного Інтернету в Україні – Мережі Ланет.

Ми цінуємо кожного абонента, тому 24 години на добу 7 днів на тиждень спеціалісти контакт-центрів допомагатимуть у вирішенні будь-яких Ваших питань.

Окрім того, для зручності отримання та сплати послуг кожен абонент може скористатися рядом зручних сервісів і ресурсів:

  • сайт Мережі Ланет – lanet.ua, де Ви можете ознайомитись з усіма новинами провайдера, документами та тарифними планами;
  • особистий кабінет – my.lanet.ua, що допоможе швидко та зручно дізнатись інформацію про стан підключення, період дії підключення, оплатити послуги чи змінити тарифний план;
  • цілодобова технічна підтримка за номером (0800) 601-200;
  • цілодобовий чат технічної підтримки на сайті та в особистому кабінеті;
  • зручна оплата: онлайн в особистому кабінеті або ж за номером договору в терміналах самообслуговування;
  • сторінки компанії у соцмережах, де можна дізнатись новини з життя компанії, цікаву інформацію, статистику і, звісно ж, конкурси з розіграшем коштовних призів;
  • Ланет.TV – кросплатформенний сервіс онлайн-телебачення, що дозволяє дивитися улюблені канали на різноманітних типах пристроїв: телевізорах, комп'ютерах, смартфонах і планшетах.

Надалі для сплати послуг Вам потрібен лише номер договору, що прописаний у пам'ятці користувача, яку ви отримаєте від майстра Мережі Ланет, а доступ до мережі Інтернет автоматично відкривається як тільки надходить сплата за послуги.

У разі виникнення будь-яких питань або складнощів у доступі до мережі Інтернет звертайтесь за номером (0800) 601-200.