Перевір скільки годин тримає твій ДБЖ
Otek та Мережа Ланет об’єднались
Otek та Мережа Ланет об’єднують зусилля для надання послуг під брендом «Мережа Ланет».
![Otek та Мережа Ланет об’єднались](https://www.lanet.ua/static/imgs/news/uk/9404.png)
Шановні абоненти!
Раді повідомити, що відтепер користувачам Otek стануть доступними передові сервіси лідера гігабітного Інтернету в Україні – Мережі Ланет.
Ми цінуємо кожного абонента, тому 24 години на добу 7 днів на тиждень спеціалісти контакт-центрів допомагатимуть у вирішенні будь-яких Ваших питань.
Окрім того, для зручності отримання та сплати послуг кожен абонент може скористатися рядом зручних сервісів і ресурсів:
- сайт Мережі Ланет – lanet.ua, де Ви можете ознайомитись з усіма новинами провайдера, документами та тарифними планами;
- особистий кабінет – my.lanet.ua, що допоможе швидко та зручно дізнатись інформацію про стан підключення, період дії підключення, оплатити послуги чи змінити тарифний план;
- цілодобова технічна підтримка за номером (0800) 601-200;
- цілодобовий чат технічної підтримки на сайті та в особистому кабінеті;
- зручна оплата: онлайн в особистому кабінеті або ж за номером договору в терміналах самообслуговування;
- сторінки компанії у соцмережах, де можна дізнатись новини з життя компанії, цікаву інформацію, статистику і, звісно ж, конкурси з розіграшем коштовних призів;
- Ланет.TV – кросплатформенний сервіс онлайн-телебачення, що дозволяє дивитися улюблені канали на різноманітних типах пристроїв: телевізорах, комп'ютерах, смартфонах і планшетах.
Надалі для сплати послуг Вам потрібен лише номер договору, що прописаний у пам'ятці користувача, яку ви отримаєте від майстра Мережі Ланет, а доступ до мережі Інтернет автоматично відкривається як тільки надходить сплата за послуги.
У разі виникнення будь-яких питань або складнощів у доступі до мережі Інтернет звертайтесь за номером (0800) 601-200.