Перевір скільки годин тримає твій ДБЖ
Детальний аналіз масового збою в роботі Мережі Ланет 27 вересня
Хронологія подій відновлення роботи мережі Інтернет та причини аварії
Сьогодні, 27 вересня 2022 року, о 15:32 відбувся критичний збій на центральному ядрі мережі, що призвело до аварійної ситуації. Через це частина абонентів спостерігала труднощі в доступі до Інтернету.
Після відновлення роботи сервісів та технічного аналізу ми відстежили всю послідовність подій під час цього інциденту. Хочемо поділитись з вами хронологією дій, оскільки завжди відкрито та прозоро розповідаємо про роботу Мережі Ланет.
Що трапилось під час аварії?
- 15:32 — відбулося аварійне перевантаження роутера у центральному ядрі мережі у зв'язку з технічними несправностями обладнання;
- 15:33 — автоматично активовано переключення телефонних ліній на повідомлення про аварійну ситуацію;
- 15:45 — спеціалісти зрозуміли, що в процесі перевантаження стався критичний збій обладнання, та приступили до заміни компонентів, що вийшли з ладу, на резервні;
- 16:00 — розпочато конфігурування замінених компонентів;
- 16:25 — початок відновлення роботи сервісів, в першу чергу до мережі Інтернет, а також супутніх сервісів, які пов'язані з доступом до Інтернету;
- 16:40 — повне відновлення роботи мережі;
- 16:47 — відновлення штатної роботи IP-телефонії та внутрішніх сервісів.
Внаслідок аварії доступ до Інтернету в абонентів Києва та частини регіонів був відсутній орієнтовно від 53 до 68 хвилин. Ми проводимо детальний розбір як хронології, так і причинно-наслідкових зв'язків подій, що відбувались під час розгортання ситуації.
Після 24 лютого 2022 року відбулись значні зміни в процесах та штаті спеціалістів, внаслідок чого змінились типові процедури та алгоритми, які позначились на ході та часі реагування. Аналізуючи цю аварію, ми вже розпочали роботу над удосконаленням алгоритму дій під час аварій. Заплановано додаткові навчання для прискорення ланцюжка реакції.
Ми розуміємо важливість доступу до Інтернету, особливо у час військової агресії. І дякуємо за ваше розуміння таких критичних ситуацій, які трапляються вкрай рідко. Впродовж роботи над відновленням зв'язку, ми намагались мінімізувати час простою. Та попри це, з метою компенсації для всіх абонентів, яких зачепило падіння, найближчим часом буде проведено автоматичне перерахування розрахункових періодів та їх продовження на 2 години.
На графіку наведено кількість активних користувачів за останні 24 години.