Не рекомендуємо поповнювати рахунок в «Надра Банку» | Сєвєродонецьк

Не рекомендуємо поповнювати рахунок в «Надра Банку»

Шановні абоненти! Ми не рекомендуємо поповнювати ваш рахунок у відділеннях «Надра Банку» у зв'язку зі значною затримкою надходження...

Не рекомендуємо поповнювати рахунок в «Надра Банку»

Ви можете поповнити рахунок у відділеннях будь-якого іншого банку. Для цього знадобиться квитанція з внесеними реквізитами Мережі Ланет і вашими даними, які необхідно заповнити самостійно.

При оплаті в «ПриватБанку», «Ощадбанку», в банку «Київська Русь» або на «Укрпошті» кошти на ваш особистий рахунок надійдуть на наступний банківський день. У зазначених банках комісія за оплату не знімається. В інших банках гроші будуть надходити від двох до п'яти банківських днів.

У квитанції необхідно вказати номер вашого договору. Сформувати квитанцію також можливо у «Кабінеті» у розділі «Рахунок».