Надходить багато спаму | Інструкції провайдера Ланет | Ланет | Сєвєродонецьк

На мою поштову скриньку надходить багато спаму. Що з цим можна зробити?

На сервері мережі Lanet задіяний комплекс заходів, направлений на боротьбу з небажаними поштовими повідомленнями. Ви можете налаштувати свій поштовий клієнт для контролю потоку листів та боротьби зі спамом. Розглянуто на прикладі Outlook Express.

1. Щоб вказати умови для вхідних повідомлень в Outlook Express, зайдіть в меню Сервіс.

2. Потім виберіть Правила та оповіщення.

3. Створіть нове правило.

4. Виберіть Перевірка повідомлень після отримання.

5. Натисніть на Далі.

6. У наступному вікні виберіть умову містять <текст> в тексті або в полі “Тема”.

7. Потім натисніть на <текст> (Крок 2).

8. Тут ви вказуєте перелік слів, які повинна містити тема листа або текст повідомлення. Натисніть на Додати.

9. Підтвердіть список слів натисканням кнопки ОК.

10. Потім натисніть на Далі.

11. У наступному вікні ви задаєте дії для таких повідомлень. Наприклад, ви можете вказати програмі переміщувати небажані повідомлення в окрему папку, але ми радимо відзначати ці листи на видалення.

12. Натисніть на Далі.

13. Ви можете вказати винятки. Знову вибираєте Далі.

14. Задайте ім’я для правила, натисніть на Готово.

Після цього ваш поштовий клієнт усі листи, які містять зазначені слова, буде помічати як «SPAM» та видаляти/переміщати. Ви можете в будь-який час повернутися до списку слів і доповнити його новими.